nope, read the last page for my posting....Originally posted by huiz:but u hav see where the +1 campaign started...
http://www.sgforums.com/?action=thread_display&thread_id=130978&page=5
see what me and my fellow mods will do to those trolls and clones if they come to my forums. we are not as meciful and softhearted as the mod in question here.Originally posted by laurence82:these two forums are alredi proof of mismanagement liao lor
its whether mod want to admit or not....
but good, all trolls and clones congregate at one place, dont pollute other forums....
yes...but it wasnt tat strong-going until the recent campaign, rite? i dun remember seeing so much +1 a year ago compared to now.Originally posted by laurence82:nope, read the last page for my posting....
fark you noobOriginally posted by ivanho:That's true, i agree too! When i was posting some truthful facts about "partying women", My posts kena +1 ,2,3,4........ & later thread closed for no good reason.
Tis forums is even more Trashy than Yahoo or Hotbods !!
mod can stop rainee what, since she doesnt like her anyway....wahahaha...Originally posted by huiz:yes...but it wasnt tat strong-going until the recent campaign, rite? i dun remember seeing so much +1 a year ago compared to now.
she damn bo chapOriginally posted by Gordonator:see what me and my fellow mods will do to those trolls and clones if they come to my forums. we are not as meciful and softhearted as the mod in question here.
FVCK YR MOTHER CHI BY HARD HARD!!Originally posted by crazy monkey:fark you noob
Originally posted by ivanho:fark you
[b] FVCK YR MOTHER CHI BY HARD HARD!! [/b]
ok, if she bans her on basis of dun like, will this thread continues any longer?Originally posted by laurence82:mod can stop rainee what, since she doesnt like her anyway....wahahaha...
need ban meh?Originally posted by huiz:ok, if she bans her on basis of dun like, will this thread continues any longer?
ban her?Originally posted by crazy monkey:she damn bo chap
change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change modOriginally posted by Gordonator:ban her?
Originally posted by crazy monkey:change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod
if i am mod first to ban is youOriginally posted by BITCHY_BITCH:
relax.....Originally posted by crazy monkey:change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod
wat to do ? she so useless ...Originally posted by laurence82:relax.....
change to u can?Originally posted by crazy monkey:change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod change mod
can. all clone die within one dayOriginally posted by huiz:change to u can?
banned?Originally posted by crazy monkey:if i am mod first to ban is you
Originally posted by crazy monkey:wat to do ? she so useless ...
fark youOriginally posted by BITCHY_BITCH:banned?
Sign up!
Banned?
SIGN UP!!!!!!!!!!!
......
Originally posted by crazy monkey:fark you
clones can always be resurrected by new clones. happy banning then.Originally posted by crazy monkey:can. all clone die within one day